Neobyčajné fotenie páru

Pravdivé i smyšlené příběhy na téma kandaulismus
Pravidla fóra
PP v názvu povídky označuje PRAVDIVÝ PŘÍBĚH. Prosím označujte pravdivé povídky PP Název povídky.
Fotograf15
Role muže: je BULL
Pár slov o nás: Bull Žilina 29r

Neobyčajné fotenie páru

Příspěvek od Fotograf15 »

Na začiatku by som rád napísal niečo o mne. Som fotograf a mierne skúsený bull. Fotím okrem iného aj svadby, nafotil som nejaké tie akty žien. Stále čakám na vhodný pár, ktorý by moju tvorbu posunul ďalej. Mohlo by to prebiehať nejako takto:

Jeden podvečer, po práci mi prišiel mail, ako už veľa krát:

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či máte voľný termín na xx.xx.2025 na svadobné fotenie a váš cenník.

S pozdravom Monika

Poteším sa, posielam cenník ale vlastne ani nečakám odpoveď. Takýchto mailov príde veľa, ľudia asi píšu viacerým, mnohí sa už neozvú. O to viac ma prekvapí, že odpoveď prichádza takmer okamžite.

Ďakujem, rada by som si Vás rezervovala. Veľmi sa nám páčia vaše fotky. Všimla som si že máte na webe aj akty. Mali by sme možno záujem o podobné fotenie ešte pred svadbou. Bolo by to to možné.

Toto už nenechalo chladným. Rýchlo si doplním informácie k rezervácii a pýtam sa k foteniu, ktoré chcú mať ešte pred svadbou. Monika uvádza že by chceli nafotiť párove fotky v spodnom prádle prípadne aj nahé v posteli. Také moderné, maznavé, nepózovane. Vravím si super, takýto nápad sa mi páči a tak navrhujem hneď na druhý deň stretnutie v mojej obľúbenej kaviarni. Monika ale navrhuje stretnutie ešte v daný večer, ak mám čas. Na kávu je už neskoro, ale tento pár vyzerá tak zaujímavo, že súhlasím. Ostatne víno tam majú tiež dobré.

O hodinu prichádzam do kaviarne, je celkom plná, chvíľu sa tvárim mierne stratene, ale potom si všímam ako na mňa máva pôvabná vysoká tmavovláska. Prichádzam bližšie, a zavítame sa.

Ahoj, ja som Monika