Musí se žena nechat znásilnit?

OFFTOPIC a témata mimo kandaulismus a sex
Pravidla fóra
Bavte se o čem chcete, ale buďte slušní a dodržujte pravidla.
Odpovědět
dark
Příspěvky: 646
Registrován: ned 13. črc 2014 17:51:38

Musí se žena nechat znásilnit?

Příspěvek od dark »

Musí se žena nechat znásilnit, nesmí se u toho bránit a až potom si může běžet stěžovat na policii?

https://www.novinky.cz/zahranicni/evrop ... izeni.html

Co na to říkáte? Není to jak špatný aprílový žert?
Uživatelský avatar
blr2
Příspěvky: 55
Registrován: stř 18. dub 2018 22:35:19
Role ženy: je NORMÁLNÍ
Role muže: je KANDAULISTA
Pár slov o nás: Normální kanda teoretik.
Můj BLOG: http://kandaulismus.cz/viewtopic.php?t=1422

Re: Musí se žena nechat znásilnit?

Příspěvek od blr2 »

Něco podobného může nastat všude. On ji obvinil zcela na základě práva a soudy musí rozhodnout o vině či nevině. Z pohledu selského rozumu je to sice pitomost, ale ta žena určitě odsouzena nebude (nejsem odborník, ale něco takového myslím nastává po použití střelné zbraně). Článek je napsaný bulvárně, protože v případě prokázání viny jí hrozí trest od do a to je tam zmíněno. Pokud by to mělo dopadnout jinak, tak jsme tu opravdu v prdeli (viz. policajt souzený za zastavení fetky na motorce v pražském tunelu), ale věřím, že k tomu nedojde a naopak to povede k používání rozumu a zahození druhého metru.....škoda, že mu neutrhla ptáka. Pak by ten soud asi dával větší smysl....
Rád ukazuju a stejně rád se koukám.
Obrázek
Uživatelský avatar
Cafe
Příspěvky: 167
Registrován: sob 14. lis 2015 21:17:59
Role ženy: RÁDA SE UKAZUJE
Role muže: nelze jednoduše zařadit
Pár slov o nás: neuvedeno

Re: Musí se žena nechat znásilnit?

Příspěvek od Cafe »

no, ono těm novinkám.cz kolikrát nejde věřit úplně všechno........ale pokud to je pravda, pak se nám ta evropa dočista zbláznila ( ve vší korektnosti :) )
Cafe
fodel
Příspěvky: 575
Registrován: pát 29. srp 2014 23:04:42
Role muže: je BULL
Pár slov o nás: mém rád sex a né málo