jak to začalo, aneb pohled z druhé strany PP

Pravdivé i smyšlené příběhy na téma kandaulismus
Pravidla fóra
PP v názvu povídky označuje PRAVDIVÝ PŘÍBĚH. Prosím označujte pravdivé povídky PP Název povídky.
fotograf
Příspěvky: 29
Registrován: úte 10. dub 2018 18:01:23
Role muže: je BULL
Pár slov o nás: jsem prostě fotograf přístupný všemu

jak to začalo, aneb pohled z druhé strany PP

Příspěvek od fotograf »

Budu Vám vyprávět příběh, který se mi stal před třemi lety. Pracuji jako fotograf, tehdy mi bylo 35 let a působil jsem na jižní Moravě. Fotil jsem svatby, děti, fashion, glamour, komerční časopisové akty, ale i soukromé aktové fotografie. Byly to fotky určené především pro „domácí archiv“ zadavatelek, proto mne nepřekvapilo, když se jednoho dne ozval do telefonu velmi příjemný ženský hlas a paní mne prosila o více informací ohledně fotografování privátních aktů. Vysvětlili jsme si pár drobností a domluvili jsme se na nezávaznou schůzku, kde si ujasníme oblečení, líčení a celkový styling fotek.
Hned ten večer jsem dorazil do restaurace, kde už na mě čekali. Na první pohled příjemný mladý manželský pár. Šárka byla subtilní brunetka s polodlouhými vlasy, věk jsem tehdy odhadoval na cca 32 let, ale až posléze jsem zjistil, že je o šest let starší. Zaujalo mne, že je docela maličká a pak její velmi žensky tvarovaná postava. Dan byl o něco menší než já, ale docela sympaťák na první pohled. Dali jsme si kávu a povídali si o focení. Většinu času mluvila Šárka a i možná proto mne tak trošku překvapilo, když Dan najednou vyhrknul: „Můžu na tom focení být taky???“ Docela mne to pobavilo, jakým to řekl tónem a protože jsem zvyklý, že si ženy občas berou na focení s sebou garde, tak jsem s jeho přítomností samozřejmě svolil.