Můj život

Pravdivé i smyšlené příběhy na téma kandaulismus
Pravidla fóra
PP v názvu povídky označuje PRAVDIVÝ PŘÍBĚH. Prosím označujte pravdivé povídky PP Název povídky.
Nemeth
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12. pro 2014 7:54:09

Můj život

Příspěvek od Nemeth »

Ahoj mám ten příběh v hlavě už dlouho a konečně jsem se rozhodl ho hodit na papír snad se bude líbit a donutí mě to pokračovat.

Ahoj všem. Chtěl bych se s vámi podělit o můj životní příběh. Je mi 45 let a jmenuji se Pavel. Jsem průměrně vypadající táta od rodiny se začínajícím bříškem a žiju v navenek normálním manželství s mojí manželkou Ivankou. Máme spolu krásné 3 děti a žijeme v rodinném domku na kraji Prahy. Já pracuji jako vedoucí technického oddělení v jedné velké společnosti v Praze, kde slušně vydělávám a proto Ivanka může být doma a starat se o děti a také o sebe. Ivance je 39 let a je velice krásná. Měří k 160 centimetrům a váží 55 kilo. K její poměrně drobounké postavě má parádní silikonové trojky a její vlasy mají blonďatou barvu. Hodně o sebe pečuje, cvičí a celkově dbá na svůj vzhled a její věk byste jí díky tomu nehádali. Našim dětem je 15, 12 a 5 a jsou to 2 kluci a jedna vymodlená holčička (ta nejmladší). Žijeme si poměrně spokojeně, vychováme naše děti, chodíme občas do společnosti, máme poměrně hodně přátel - no prostě normální rodinka z předměstí.